Två veckors elbilsägande

Har nu haft min Nissan Leaf i lite drygt två veckor och den där fåniga nybilskänslan har börjat lägga sig så smått. Har landat i en skön känsla av rapp och ren elkraft mixat med oljeoberoende och klimatneutralitet.

Har nu skapat denna blogg där jag kommer dela med mig av mina erfarenheter som elbilsägare samt kanske lite nyheter inom e-mobility som jag kommer i kontakt med genom yrket. På tal om jobb ska det bli intressant att se hur jag kommer klara mig under den kalla årstiden då jag har lite drygt 4 mil enkel resa mellan hemmet i Stenungsund och min arbetsplats i Göteborg.

Nu är det vår och solen tittar fram så vinterns ev EV-problem känns väldigt avläget. Våren är en perfekt årstid att njuta av ny bil vilket är enkelt i en tyst och ren elbil!

Kommentera

